BIP Urzędu Miasta i Gminy Ruciane-Nida

Biuletyn Informacji Publicznej

Koordynator do spraw dostępności

ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)

Koordynatorem do spraw dostępności w Urzędzie Miasta i Gminy Ruciane-Nida jest Lidia Borys-Dymczyk.

Kontakt:
Urząd Miasta i Gminy Ruciane-Nida, Al. Wczasów 4, 12-220 Ruciane-Nida, pokój nr 1 (parter).
e-mail – lidia.borys-dymczyk@ruciane-nida.pl , tel. 87 425 44 41.

Do zadań koordynatora należy w szczególności:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy Ruciane-Nida;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • monitorowanie działalności Urzędu Miasta i Gminy Ruciane-Nida w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Data powstania: środa, 13 sty 2021 08:04
Data opublikowania: środa, 13 sty 2021 08:26
Opublikował(a): Jacek Izdebski
Zaakceptował(a): Jacek Izdebski
Artykuł był czytany: 425 razy