BIP Urzędu Miasta i Gminy Ruciane-Nida

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAŚWIADCZENIE O ZATRUDNIENIU

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Miasta i Gminy Ruciane-Nida, Aleja Wczasów 4, 12-220 Ruciane-Nida, w godzinach pracy urzędu,

BIURO RADY MIEJSKIEJ
Pokój nr 3
tel. 87 425 44 43

Wymagane dokumenty

Dowód osobisty.

Opłaty:

Czynności związane z wydawaniem zaświadczenia nie podlegają opłacie.

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

W terminie 7 dni, w skomplikowanych przypadkach do 14 dni.

Inne wskazówki, uwagi:

Na podany przez interesanta adres dokumenty są wysyłane pocztą.

Burmistrz Miasta i Gminy nie wydaje zaświadczeń o zatrudnieniu o wynagrodzeniu na druku ZUS RP7.

Wydawane są (jeżeli znajdują się w zasobach archiwum) potwierdzone z oryginałem roczne karty wynagrodzeń, które przedkłada się do ZUS`u i na tej podstawie wyliczane są świadczenia.


Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie w 1997 r. przejął do swojego Archiwum Zakładowego dokumenty archiwalne od syndyka masy upadłościowej Fabryki Płyt Drewnopochodnych S.A. w Rucianem-Nidzie ( byłe Zakłady Płyt Pilśniowych i Wiórowych w Rucianem-Nidzie).
W skład zasobu archiwalnego wchodzą następujące dokumenty:
-akta osobowe pracowników Zakładów Płyt Pilśniowych i Wiórowych w Rucianem-Nidzie i Zakładu w Spychowie,
-dokumenty płacowe pracowników (roczne karty wynagrodzeń):
- z Zakładów Płyt Pilśniowych i Wiórowych w Rucianem-Nidzie dla pracowników fizycznych od roku 1981 do chwili upadłości zakładu, dla pracowników biurowych od roku 1985 do chwili upadłości zakładu,
- z Zakładu w Spychowie wszystkich pracowników od roku 1964 do chwili upadłości zakładu.

Opracował

Barbara Święcka

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:

Barbara Święcka

Data sporządzenia

poniedziałek, 1 lut 2021 13:08

Data zatwierdzenia

piątek, 5 wrz 2003 07:06
Pliki do pobrania:
Data dodania: poniedziałek, 1 lut 2021 13:08
Data upublicznienia: piątek, 5 wrz 2003 07:06
Opublikował(a): Barbara Święcka
Zaakceptował(a): Jacek Izdebski
Artykuł był czytany: 3857 razy